Elly van Bragt

Expert in rust, ruimte en overzicht

Elly voelt zich thuis in omgeving waar alles een vaste plek heeft. Ze houdt van een opgeruimd en overzichtelijk huis. Dat geeft haar rust in het hoofd. En dat is precies waar ze jou mee kan helpen.

Professional organizer Elly van Bragt helpt jou bij het creëren van rust, ruimte en overzicht. Elly denkt met je mee en samen gaan jullie op zoek naar praktische oplossingen. Ze helpt je op een vakkundige en rustige manier.

Creatief en enthousiast

In haar bedrijf Van Bragt Organizing kan Elly al haar vaardigheden, creativiteit en enthousiasme voor het vak kwijt. Doen wat ze het beste kan: mensen helpen met structuur en overzicht aanbrengen in huis of administratie.

Ervaring

Elly heeft gevoel voor orde en structuur. Na een opleiding voor bibliothecaris heeft ze in verschillende bibliotheken gewerkt. Bij een thuiszorgorganisatie was ze verantwoordelijk voor de postverdeling en het archief. Daarna is ze een andere weg ingeslagen. Ze opende een winkel met tweedehands kinderkleding. In 2011 was het tijd voor een nieuwe toekomst: professional organizer. Alle werkervaring komt hierbij van pas: sorteren, ordenen, structureren, organiseren en archiveren. Als aanvulling op deze ervaring, volgde Elly een opleiding tot professional organizer en budgetcoach. Inmiddels heeft ze vele kortdurende opdrachten en ook vaste klanten.

NBPO en Netwerk

Elly van Bragt is lid van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO). Ze werkt volgens de gedragscode van deze vereniging waarbij kwaliteit en respect centraal staan. Om haar kennis op peil te houden en regelmatig collega organizers te ontmoeten, is ze lid van het overleg Organizers Zuid-West en een intervisiegroep.

Kwaliteit

Van Bragt Organizing doet alles wat mogelijk is om kwalitatief goede ondersteuning te bieden. Daarom staat Elly bij KIWA geregistreerd als gecertificeerd ZZP-er in de zorg niveau 4.

Elly van Bragt

Expert in rust, ruimte en overzicht

Professional organizer Elly van Bragt helpt bij het creëren van rust, ruimte en overzicht. Elly is praktisch en oplossingsgericht. Ze adviseert en begeleidt op een vakkundige en rustige manier.

Creatief en enthousiast

In haar bedrijf Van Bragt Organizing kan Elly al haar vaardigheden, creativiteit en enthousiasme voor het vak kwijt. Doen wat ze het beste kan: mensen helpen met structuur en overzicht aanbrengen in huis en administratie.

Ervaring

Elly heeft gewerkt in bibliotheken, archieven en detailhandel. In 2011 was het tijd voor een nieuwe uitdaging: professional organizing. Als aanvulling op alle ervaring, volgde Elly een opleiding tot professional organizer en budgetcoach. Inmiddels heeft ze vele kortdurende opdrachten en ook vaste klanten.

NBPO en Netwerk

Elly van Bragt is lid van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO). Ze werkt volgens de gedragscode van deze vereniging waarbij kwaliteit en respect centraal staan. Om haar kennis op peil te houden en regelmatig collega organizers te ontmoeten, is ze lid van het overleg Organizers Zuid-West en een intervisiegroep.

Kwaliteit

Van Bragt Organizing doet alles wat mogelijk is om kwalitatief goede ondersteuning te bieden. Daarom staat Elly bij KIWA geregistreerd als gecertificeerd ZZP-er in de zorg niveau 4.

Reacties van klanten

Goed advies

De administratie was een puinhoop. Elly heeft mijn papieren op orde gemaakt. Ze heeft oplossingen gezocht voor mijn handicap. Er zijn duidelijke mappen gemaakt zodat ik iets kan vinden als ik iets moet zoeken. Dat geeft heel veel rust in mijn hoofd. Elly geeft goed advies. Ik ben heel tevreden.

Simone, Dongen

Kleine duidelijke stappen

Tijdens het opruimen van mijn zolderetage liep ik vast. Het lukte mij niet om de klus af te maken. Ik heb Elly gevraagd om daarbij te helpen. Alle spullen zijn stuk voor stuk door mijn handen gegaan. Door in kleine duidelijke stappen te werken werd deze klus succesvol afgerond. Erg gaaf hoeveel we in korte tijd hebben gedaan. Ook de vriendelijke en doeltreffende aanpak van Elly, toen ik vastliep bij het sorteren van een naaidoosje met frutsels en knoopjes, was echt tof.

Annemieke, Breda

Heldere aanpak

Een huurder van Casade kon de organisatie rondom woningverbetering niet overzien. Elly is gevraagd om te begeleiden tijdens dit project zodat het voor de bewoner “behapbaar” zou zijn. De bewoner is met hulp van Elly in fases door het project gegaan. Deze aanpak was helder voor de bewoner en ook voor Casade en de aannemer. De samenwerking met Elly was prettig en georganiseerd. Wellicht dat we in een volgende fase van woningverbetering weer kunnen samenwerken.

Ingrid van Dijk, Woonconsulent Casade

Een opgeruimd gevoel

Mijn huis was een puinhoop. Alles lag overal opgestapeld. Jaren heb ik er niet naar omgekeken. Ik stelde het opruimen uit omdat ik het nut er niet van inzag. Toch voelde het niet lekker. Toen Elly mij kwam helpen was ik in het begin wel erg huiverig. De dagen dat ze kwam zag ik er erg tegenop. Maar ik dacht ook dat het altijd beter zou worden dan het was. Nu ben ik hartstikke blij met de hulp van Elly. Ze heeft mij goed geholpen met het uitzoeken en sorteren van de spullen. Het geeft een lekker en opgeruimd gevoel.

Hans, Dongen

Vakkundig en leuk

Elly heeft me keurig geholpen met mijn ‘opruimprobleem’. Gedurende meerdere sessies hebben we vakkundig elk aspect van het opruimen behandeld. Niet alleen in fysieke zin, maar ook mentaal. Het gevolg is dat mijn huis er nu weer opgeruimd uitziet. Het is aan mijzelf om dit zo te houden. Oja, Elly is ook een leuk mens.

Nellian, Tilburg

Prettige aanpak en erg fijne hulp

De aanpak vond ik erg prettig werken. Ik kon het opruimen schematisch aanpakken en afronden. Hierdoor was ik niet op allerlei plekken tegelijk bezig. Ik vond Elly’s hulp heel erg fijn, meteen in actie komen, oplossingsgericht en niet oordelend. Ook vond ik het erg fijn dat ze goed in kon zien dat het mij even te veel werd en dat zij het laatste stukje heeft afgerond. Dat gaf mij ook weer rust. Elly’s hulp heeft mij echt geholpen om een begin te maken en zelf weer goed te kunnen doorpakken.

Krista, Breda

Goede sfeer en samenwerking

Er moest veel gebeuren. Heen en terugverhuizen naar een tijdelijke woning i.v.m. renovatie huis, wat mij onrust gaf, omdat ik het overzicht niet had. Alle spullen uitzoeken. Veel te veel spullen. Bepalen wat blijft en wat weg te doen. Papieren administratie opschonen en leren digitaliseren. Daarvoor computervaardigheden aanleren en computerbestanden reorganiseren.
Dit gebeurde in goede sfeer en samenwerking met als resultaat: rust bij verhuizing omdat Elly op mijn verzoek de supervisie had. Mijn spullen bleven daarbij toegankelijk. Daarna een opgeruimd en overzichtelijk huis zonder overbodige spullen. Een betere computerindeling met de meeste bestanden digitaal i.p.v. op papier. En computervaardigheden om ermee te werken.
Dit alles maakt mij dan ook heel tevreden met haar hulp en het resultaat.

Daan, Breda

Inzicht en vertrouwen

Elly heeft mij in diverse opzichten geholpen met het op orde brengen van mijn financiële administratie en blijft me gelukkig ondersteunen met het op orde houden daarvan. Ik vind haar manier van communiceren aangenaam, respectvol, rustig, duidelijk en met humor. Ze geeft mij inzicht en vertrouwen om zelf in actie te komen wat mij, vanwege depressieve episoden en beperkte energie en concentratie, zelf alleen niet lukt. Ik ben blij en dankbaar voor haar hulp en kan haar ten zeerste aanbevelen.

Mjon Schriemer, Sprang-Capelle