Administratie ordenen

Herken je dit?

  • Je hebt je administratie te lang laten liggen. Hierdoor kijk je er als een berg tegen op. Je vindt het lastig om dit probleem aan te pakken.
  • Mappen en lades zitten vol met documenten, zoals polissen, bankafschriften en brieven.
  • De digitale post staat verspreid over je computer.
  • Je kunt moeilijk iets terugvinden.
  • Vaak denk je dat je de administratie beter bij zou moeten houden.
  • Je weet niet waar je moet beginnen.
  • Je weet niet hoe je alles het beste kunt ordenen en opbergen.

Kies voor administratieve ondersteuning door Van Bragt Organizing.

Elly van Bragt helpt je bij het ordenen van je papieren en digitale administratie. Zij maakt samen met jou een overzichtelijk systeem. Daarmee kun je zelf je administratie bijhouden.

Wat werkt niet?

  • een administratie die verspreid ligt
  • stapels ongeopende post
  • verouderde papieren blijven bewaren
  • overvolle mappen en dozen.

Wat zijn de voordelen van een overzichtelijke administratie?

  • meer energie
  • beter inzicht in je financiën
  • rekeningen worden op tijd betaald
  • geen stress vanwege rondslingerende papieren
  • niet meer bang zijn dat je iets vergeet.

Gun jezelf het plezier van een opgeruimde papieren en digitale administratie. Maak het mee hoe het is om een map te openen en overzichtelijke tabbladen te zien. Ervaar hoe makkelijk en duidelijk dit is.

Van Bragt Organizing helpt je om overzicht te krijgen en achterstanden weg te werken. Ook vind je een manier om zelf je administratie bij te houden. Je krijgt tips die jou helpen om structuur te krijgen in de chaos. Een chaos die bestaat uit verzekeringen, bankzaken, belastingen, zorgdossiers, garantiebewijzen en andere zaken.

Wat je zoal kunt verwachten:

  • alle documenten (op papier en digitaal) uitzoeken en ordenen
  • een administratie opzetten die bij je past
  • een administratie die makkelijk te onderhouden is
  • wegwijs in de digitale wereld
  • tips om de hoeveelheid post en mailtjes die op je afkomt de baas te blijven
  • informatie over wat je kunt bewaren
  • informatie over bewaartermijnen zodat je weet wat wanneer weg kan.

Het resultaat?

Je administratie is op orde. Hierdoor kun je alle documenten en informatie gemakkelijk terugvinden.
Dit levert je ruimte en tijd op.

Voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek of meer informatie kun je contact opnemen met Elly van Bragt.

Elly van Bragt