Loading...
Administratie ordenen2018-05-15T08:34:29+00:00

Administratie ordenen

Herken je dit?

  • Je hebt je administratie te lang laten liggen en je kijkt als een berg op tegen het aanpakken van dit probleem.
  • Je hebt mappen of lades vol polissen, bankafschriften en andere documenten.
  • De digitale post staat verspreid over je computer.
  • Je kunt moeilijk iets terugvinden.
  • Je denkt vaak dat je de administratie beter bij zou moeten houden.
  • Je weet niet waar je moet beginnen en hoe je alles het beste kunt ordenen en opbergen.

Kies voor administratieve ondersteuning door Van Bragt Organizing.

Elly van Bragt helpt je bij het ordenen van je papieren en digitale administratie. Zij maakt samen met jou een overzichtelijk systeem waar je zelf mee verder kunt.

Wat werkt niet?

  • een administratie die verspreid ligt
  • stapels ongeopende post
  • verouderde papieren blijven bewaren
  • overvolle mappen en dozen.

Wat zijn de voordelen van een overzichtelijke administratie?

  • meer energie
  • beter inzicht in je financiën
  • rekeningen worden op tijd betaald
  • geen stress vanwege rondslingerende papieren
  • niet meer bang zijn dat je iets vergeet.

Gun jezelf het plezier van een opgeruimde papieren en digitale administratie. Maak het mee hoe het is om een map te openen en overzichtelijke tabbladen te zien waarbij het meteen duidelijk is wat er achter ieder tabblad te vinden is.

Van Bragt Organizing helpt je om overzicht te krijgen, achterstanden weg te werken en een manier te vinden waarop je zelf je administratie kunt bijhouden. Je krijgt tips die jou helpen om structuur te krijgen in de chaos van verzekeringen, bankzaken, belastingen, zorgdossiers, garantiebewijzen en andere zaken.

Wat je zoal kunt verwachten:

  • alle documenten (op papier en digitaal) uitzoeken en ordenen
  • een administratie opzetten die bij je past en makkelijk te onderhouden is
  • wegwijs in de digitale wereld
  • tips om de hoeveelheid post en mailtjes die op je afkomt de baas te blijven
  • informatie over wat je kunt bewaren en wat wanneer weg mag (bewaartermijnen).

Het resultaat?

Je administratie is op orde en je kunt alle documenten en informatie gemakkelijk terugvinden. Dit levert je tijd en ruimte op.

Voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek of meer informatie kun je contact opnemen met Elly van Bragt.

Administratie ordenen

Herken je dit?

  • Je hebt je administratie te lang laten liggen en je kijkt als een berg op tegen het aanpakken van dit probleem.
  • Je hebt mappen of lades vol polissen, bankafschriften en andere documenten.
  • De digitale post staat verspreid over je computer.
  • Je kunt moeilijk iets terugvinden.
  • Je denkt vaak dat je de administratie beter bij zou moeten houden.
  • Je weet niet waar je moet beginnen en hoe je alles het beste kunt ordenen en opbergen.

Kies voor administratieve ondersteuning door Van Bragt Organizing.

Elly van Bragt helpt je bij het ordenen van je papieren en digitale administratie. Zij maakt samen met jou een overzichtelijk systeem waar je zelf mee verder kunt.

Wat werkt niet?

  • een administratie die verspreid ligt
  • stapels ongeopende post
  • verouderde papieren blijven bewaren
  • overvolle mappen en dozen.

Wat zijn de voordelen van een overzichtelijke administratie?

  • meer energie
  • beter inzicht in je financiën
  • rekeningen worden op tijd betaald
  • geen stress vanwege rondslingerende papieren
  • niet meer bang zijn dat je iets vergeet.

Gun jezelf het plezier van een opgeruimde papieren en digitale administratie. Maak het mee hoe het is om een map te openen en overzichtelijke tabbladen te zien waarbij het meteen duidelijk is wat er achter ieder tabblad te vinden is.

Van Bragt Organizing helpt je om overzicht te krijgen, achterstanden weg te werken en een manier te vinden waarop je zelf je administratie kunt bijhouden. Je krijgt tips die jou helpen om structuur te krijgen in de chaos van verzekeringen, bankzaken, belastingen, zorgdossiers, garantiebewijzen en andere zaken.

Wat je zoal kunt verwachten:

  • alle documenten (op papier en digitaal) uitzoeken en ordenen
  • een administratie opzetten die bij je past en makkelijk te onderhouden is
  • wegwijs in de digitale wereld
  • tips om de hoeveelheid post en mailtjes die op je afkomt de baas te blijven
  • informatie over wat je kunt bewaren en wat wanneer weg mag (bewaartermijnen).

Het resultaat?

Je administratie is op orde en je kunt alle documenten en informatie gemakkelijk terugvinden. Dit levert je tijd en ruimte op.

Voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek of meer informatie kun je contact opnemen met Elly van Bragt.