Wat is een professional organizer? 2018-02-19T11:02:07+00:00

Wat is een Professional Organizer?

Een professional organizer is een expert in het creëren van rust, ruimte en overzicht.

Door middel van maatwerk helpt een organizer structuur en overzicht aan te brengen in spullen, (digitale) administratie, tijd, taken en financiën.

Een organizer begeleidt vakkundig bij het maken van keuzes, heeft een objectieve blik en biedt een extra paar handen ter ondersteuning bij het opruimen, ordenen en organiseren.

Er zijn verschillende momenten waarop een professional organizer een uitkomst is. Denk aan gezinsuitbreiding, samenwonen, verhuizen en kleiner gaan wonen. Ook bij scheiding, ziekte, mantelzorg, overlijden of een overvol huis kan een organizer helpen.

Een professional organizer gaat samen met jou thuis of op de werkplek aan de slag. Je ziet direct resultaat: een opgeruimd huis, een vlotte huishouding, een bureau zonder stapels, een goed werkende agenda en een makkelijke afhandeling van post en e-mail.

Wil je meer overzicht en structuur? Schakel een professional organizer in.

Voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek of meer informatie kun je contact opnemen met Elly van Bragt.